Maçanet de la Selva vota com vol reciclar a partir de l’any que ve
Vota en línia o presencialment segons el calendari establert
El municipi de Maçanet de la Selva es troba en plena fase de votació per decidir quin serà el nou model de recollida de residus que s’aplicarà a partir de l’any 2026. Els veïns i veïnes poden triar entre diferents opcions, adaptades tant per al nucli urbà com per a les urbanitzacions.
La fase de consulta està dividida per zones: del 14 al 17 d’abril han votat els veïns del nucli; divendres 18 d’abril, Mas Altaba; dissabte 19 d’abril, Maçanet Residencial Parc; i diumenge 20 d’abril, Montbarbat.
La votació es fa a través de la plataforma de participació ciutadana DECIDIM de la Diputació de Girona, que permet participar de manera fàcil i ràpida durant les 24 hores del dia establert. L’Ajuntament també ha adequat espais municipals per a votacions presencials utilitzant la mateixa plataforma.
Des de l’Ajuntament es fa una crida a la participació ciutadana per tal de construir, entre tots, un sistema de recollida més eficient i sostenible pel municipi de Maçanet de la Selva.
Els resultats es faran públics el dilluns 21 d’abril.