Arxiu municipal
L'Arxiu municipal de Maçanet de la Selva és el servei responsable de garantir la preservació, l'organització i la recuperació dels documents de l'Ajuntament. El seu objectiu consisteix en salvaguardar els drets i els deures de les persones que contenen els documents, garantir l'accés a la documentació, contribuir a l'adaptació i millora de l'administració municipal i a les demandes i necessitats de la ciutadania.
També és el servei responsable de garantir la preservació i la difusió del patrimoni documental del municipi, com a font primordial per a preservar la memòria col·lectiva i per a comprendre el passat i el present del municipi. L'Arxiu Municipal promou la recuperació del patrimoni a partir d'adquisicions i donacions de fons i documents d'aquelles persones, entitats o empreses que volen preservar-lo i posar-lo a disposició dels investigadors.
Podeu consultar les actes de ple digitalitzades, des del 1834 al 1974, a l'Arxiu digital.
Arxiver
Arnau Ruscalleda Riera
17412 Maçanet de la Selva - Girona Spain
De dilluns a divendres de 8:30 a 14:00 h.
Tardes, concertar cita prèvia.
Serveis que ofereix l'arxiu:
- Consulta de documentació d'arxiu i atenció a l'usuari.
- Servei de reproducció.
- Gestió de donacions de documentació particular o d'associacions.
- Suport a les entitats de la vila en la recerca de documentació per a la realització d'activitats.
- Suport als centres educatius per a la realització de treballs de recerca.
- Activitats de difusió i divulgació del patrimoni (exposicions, publicacions etc.)